09.04.2024

Աշխատանք դասարանում

,,Անահիտ,, հեքիաթի քննարկում։ 

1. Փակագծերում տրված գոյականները գրի՛ր պահանջվող ձևով (հոլովով):

Մարդիկ վաղուց են միջոցներ փնտրում վատ տեսողությունը լավացնելու համար: Վերջապես հայտնագործվեց ակնոցը՝ ապակուց պատրաստված առաջին օպտիկական գործիքը: Ժամանակակից ակնոցը երկար ու դժվարին ճանապարհ է անցել, թեև հիմա մեզ թվում է, թե հնարավոր չէ պատկերացնել տեսողությունը լավացնելու ավելի հասարակ գործիք: Ակնոցի նման մի բան հնարել էին դեռևս Հին Հռոմում: Հայտնի է, որ գլադիատորների կռվի սիրահար Ներոն կայսրը կարճատես էր: Կրկեսի տեղի ունեցող ամեն ինչը լավ տեսնելու համար նա օգտվում էր թափանցիկ զմրուխտից պատրաստված մեծ ոսպնյակից:

2. Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով 
փոխարինելով:

Պատել ինչո՞վ: Նեկով:

Շրջապատել ինչո՞վ: Քարերով:

Զբաղվել ումո՞վ: Աշակերտով

 Զբաղվել ինչո՞վ: խախով

3. Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով:

Հիանալ ումո՞վ: հայրիկով

 Հիանալ ինչո՞վ: շունիկով

Սքանչանալ ումո՞վ: մարդով

Սքանչանալ ինչո՞վ: ծաղիկով

Տարվել ումո՞վ: աշակերտով

Տարվել ինչո՞վ: խաղով

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Կարդա՛ Աղայանի ,,Անահիտ,, հեքիաթի հինգերորդ մասը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

Առաջադրանքներ

  1. Մգեցված բառերը բացատրի՛ր։ 
    սաստկացնել – ուժեղացնել
    սպանդարանից – սպանդանոց
    դադրած  – հոգնած
    կեղծավորություն – ոչ անկեխծ
    տարտարոսը – դժողք
    ջուլհակ – կտորգործող
    զարհուրելի – ահավոր
    քստմնելի եղեռնագործությունը – սարսափելի մարդասպանություն
    ահեղագոչ  – բարձր ձայնով
    սնապաշտ – սնահավատ, ինչ որ նշաններին հավատացող
    անձնապաշտպանության – ինքնապաշտպանություն
    ասպանդակի – շարժակապ
    հրացայտ – վառվող
    ժրաջան – ջանասեր
  2. Այս հատվածից ելնելով բնութագրի՛ր Անահիտին։
    շատ ու ՇԱՏ դաժան , քաջ, անվախ, ուժեղ, արդար
  3. Ի՞նչ ազդեցություն թողեց Անահիտը Պերոժ քաղաքի բնակիչների վրա։ 

ապշեցին մտածին մի հատ աստված եկավ և գլուխները խոնարհեցին:

Leave a comment