09.04.2024
Աշխատանք դասարանում
,,Անահիտ,, հեքիաթի քննարկում։
1. Փակագծերում տրված գոյականները գրի՛ր պահանջվող ձևով (հոլովով):
Մարդիկ վաղուց են միջոցներ փնտրում վատ տեսողությունը լավացնելու համար: Վերջապես հայտնագործվեց ակնոցը՝ ապակուց պատրաստված առաջին օպտիկական գործիքը: Ժամանակակից ակնոցը երկար ու դժվարին ճանապարհ է անցել, թեև հիմա մեզ թվում է, թե հնարավոր չէ պատկերացնել տեսողությունը լավացնելու ավելի հասարակ գործիք: Ակնոցի նման մի բան հնարել էին դեռևս Հին Հռոմում: Հայտնի է, որ գլադիատորների կռվի սիրահար Ներոն կայսրը կարճատես էր: Կրկեսի տեղի ունեցող ամեն ինչը լավ տեսնելու համար նա օգտվում էր թափանցիկ զմրուխտից պատրաստված մեծ ոսպնյակից:
2. Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով
փոխարինելով:
Պատել ինչո՞վ: Նեկով:
Շրջապատել ինչո՞վ: Քարերով:
Զբաղվել ումո՞վ: Աշակերտով
Զբաղվել ինչո՞վ: խախով
3. Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով:
Հիանալ ումո՞վ: հայրիկով
Հիանալ ինչո՞վ: շունիկով
Սքանչանալ ումո՞վ: մարդով
Սքանչանալ ինչո՞վ: ծաղիկով
Տարվել ումո՞վ: աշակերտով
Տարվել ինչո՞վ: խաղով
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ Աղայանի ,,Անահիտ,, հեքիաթի հինգերորդ մասը և պատասխանի՛ր հարցերին։
Առաջադրանքներ
- Մգեցված բառերը բացատրի՛ր։
սաստկացնել – ուժեղացնել
սպանդարանից – սպանդանոց
դադրած – հոգնած
կեղծավորություն – ոչ անկեխծ
տարտարոսը – դժողք
ջուլհակ – կտորգործող
զարհուրելի – ահավոր
քստմնելի եղեռնագործությունը – սարսափելի մարդասպանություն
ահեղագոչ – բարձր ձայնով
սնապաշտ – սնահավատ, ինչ որ նշաններին հավատացող
անձնապաշտպանության – ինքնապաշտպանություն
ասպանդակի – շարժակապ
հրացայտ – վառվող
ժրաջան – ջանասեր - Այս հատվածից ելնելով բնութագրի՛ր Անահիտին։
շատ ու ՇԱՏ դաժան , քաջ, անվախ, ուժեղ, արդար - Ի՞նչ ազդեցություն թողեց Անահիտը Պերոժ քաղաքի բնակիչների վրա։
ապշեցին մտածին մի հատ աստված եկավ և գլուխները խոնարհեցին: